Lite Bakis.....

Heej!
Det var så jäfla grymt!!!Vaknade nyss,kom hem 4:00.Vi(Sebbe,Sonia;mathilda,Soffan,Rasmus,jag ochMathe)Hängde runt på Stureplans klubbbar hela natten.Fullat av alla blev Sebbe och Mathilda)Morsan och farsan e typ bortresta,va vet jag.ok,de e ju det typ alltid....Ska gå på resturang idag,typ fridays.pappa kommer hem i morgon.Typ skola,orkar inte skolka,mamma får damp då.trött på alla småbarn som måstr dampa loss och böja gråta när man tycker att dte e konstigt att man går ut på bus lr godis lr stannar hemma på fredagkvällar!Det finns ju liksom elverket,suger men nåt måste man väl göra!Aja ska köpa en väshka hos louia vitton idag.Soffan sov över idag,hon sover fortfarande....
  pussposs anna

Kommentarer
Postat av: Annika

Va?!?orka gå bus lr godis!dampaloss liksom!

2008-11-02 @ 13:40:22
Postat av: anna

Fy fan va du efeg som inte ens vågar skriva din bloggadress lr så!i alla fall,jag orkar väål för fan inte sitta här hela dagen och skriva och ändra och styla,jag har bättre saker för mig,jävla rasist!!!

2008-11-03 @ 16:03:28
URL: http://chanelanna.blogg.se/
Postat av: Johan

förlåt utseendet kan man ju inte ändra på och jag har ingen jävla bögblogg

2008-11-03 @ 16:47:28
Postat av: anna

Ja men då så jävla skitunge,lr hur gammal e du?!

2008-11-03 @ 22:08:00
URL: http://chanelanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0