UGG!



Heej!

 Ida var ja i mammas studio lr så typ.fotot nedanför gjorde jag där.Okej,skorna e lite fula,men det var askul!!jag kanske också ska bli modell,vi får se....Tjände faktist 1000 cash där!!!jag ska åka till hawaii på vinterlovet.längtar,längtar,längtar.!!Ska gå o shoppa  imorron med Agnes,ingen fest i kväll,menmen.........
tjänade ju lite pengar.Fotgrafen sa att jag faktist hade en chans som modell!!!!!Ska äta tacos idag!Love it!!!!!!A ja,Obama vann ju nyss,fett bra!Hatar den där jävla McCain!!1Han har sju barn!!!!stackars barn oka ha sex syskon liksom,då får man ju ingen kärlek av sina förälder alls!!!!Fett ego!!Helg imorron,har inget speciellt för mig,mamma vill inte att jag ska hänga runt på nån klubb just nu,don't know why men jag klarar mig,hoppas jag,aja,hon reser bort om två veckor,har inte rökt på två veckor nu,okej förut så rökte jag ju typ en, max tre.jag e i alla fall jättestolt på mig själv!!!(då måste man ju i alla fall inte stinka rök the whole time liksom!!äåhh,va ska ja göra idag likssom,alla går o festar o jag e alone likssom,men morsan ska ju inte oroa sig för mig,när hon e bortea kommer jag,my dearest friends!!Ska ändra utseesnde på bloggen ida,okej,ja e inte full lr så om ni tror de,det e bara att jag inte orkar koncentrate lr så,idag hade ja på mig mina beiga uggs,love them!!
   Bye,puss o kram, love you!!






Kommentarer
Postat av: Sonia

Nej men gud va du blev bra!!!!

2008-11-07 @ 16:15:49
Postat av: Rasmus

Yeah!that's my girl!!!

2008-11-07 @ 16:17:21
URL: http://rasse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Damn,she's hot!!!

2008-11-07 @ 16:17:53
Postat av: Anonym

Damn,she's hot!!!

2008-11-07 @ 16:18:07
Postat av: sebbe

synd att du inte kommer idag,men du blev så bra"!!

2008-11-08 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0